.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قائم مقام ستاد كروبي:
هدف از وعده 50 هزار توماني كروبي در انتخابات تركيب پول و سرمايه بود ‌
قائم مقام ستاد كروبي گفت: هدف از وعده 50 هزار توماني كروبي در انتخابات تركيب پول و سرمايه بود.
هدف از وعده 50 هزار توماني كروبي در انتخابات تركيب پول و سرمايه بود ‌

قائم مقام ستاد كروبي گفت: هدف از وعده 50 هزار توماني كروبي در انتخابات تركيب پول و سرمايه بود.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، سيد‌رضا نوروز‌زاده در مناظره جريان شناسي فرهنگ و سياست در دانشگاه مازندران با طرح اين سئوال كه آيا ما با پيشينه و غناي فرهنگي و علمي توانستيم از جايگاه خود در جهان دفاع كنيم، گفت: ما با پيشينه و غناي فرهنگي نتوانستيم از فرهنگ وحقوق ايران در خارج دفاع كنيم و اين عامل تمسخر قرار گرفتن ما در نظر خاص و عام مي‌شود.
وي با ابراز عقيده كه دولت كنوني نتوانست از ظرفيت‌هاي موجود استفاده كند، تصريح كرد: دولتمردان با وضع سياست و اجراي قوانين مي‌توانند مانع سلب آزادي شوند.
نوروززاده افزود: به ‌دليل اينكه دولت كنوني از چارچوب مدون برنامه تنظيم شده خارج شده است، چارچوب اقتصادي در جامعه وجود ندارد و اصلا نمي‌دانيم كشور چگونه اداره مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه براي تعريف فرهنگ و سياست بايد بر سر متغيرها بحث شود، افزود: كار دولتمردان تعريف ايدئولوژي و ساختار فرهنگي جامعه نيست بلكه اين از عملكرد مراجع و انسان‌هاي فرهيخته‌اي است كه بايد در اختيار افكار عمومي قرار دهند.
قائم مقام ستاد كروبي درباره ضرورت انقلاب گفت: كشور ما اسلامي است و اگر قرار بود مردم از انديشه اسلامي دفاع نكنند، ضرورتي به انقلاب نبود.
وي با اشاره به اينكه دولت با تنظيم لايحه مي‌تواند ضعفي كه در حوزه‌هاي هنري و فرهنگي وجود دارد، قوت ببخشد درباره اصلاح‌طلبي خاطر‌نشان كرد: اصلاح‌طلبي به معناي آزادي و خاستگاه آن انسان و عدالت براي عدم سوء استفاده از آزادي و خاستگاه عدالت دولت است.
نوروززاده با بيان اينكه دولت اصلاحات در حوزه‌هاي مختلف از جمله در فرهنگ شاهد رشد خوبي داشته است، گفت: فضاي عمومي دولت گسترش فرهنگ بود كه به عنوان مثال مي‌توان به ‌حداقل سانسور در بحث فيلم و وجود آزادي اشاره كرد.
وي افزود: در عصر ارتباطات كنوني با بستن روزنامه‌ها و سانسور به جايي نمي‌رسيم و در دولت احمدي نژاد با وجود همسويي همه اركان‌هاي نظام و امكانات عظيم نفتي از اين فضا استفاده نشده است.
قائم مقام ستاد كروبي با بيان اينكه هنر مديران اصلاح‌طلب نقد دولت است، اظهار داشت: چون امروز ما معيار و برنامه‌اي براي ارزيابي كارمان نداريم، چارچوبي هم براي هزينه بيت‌المال نداريم.
وي يادآور شد: اگر در اداره كشورمان چارچوب داشته باشيم و كار كنيم خدمتگزار خوبي براي مردم خواهيم بود.
نوروز زاده درباره جذب و هدر رفت سرمايه بيان داشت: در دوره اصلاحات در بخش پتروشيمي 10ميليارد دلار اعتبار به‌دست آورديم اما در بخش فولاد در دولت كنوني 20 ميليارد دلار هزينه به هدر رفت.
وي با بيان اينكه دولت‌ها بايد از پول مردم و ملت صيانت كنند، اضافه كرد: در سال 83 اعتبارات عمراني در استان‌هاي محروم در دولت خاتمي حدود 29درصد هزينه و در دولت احمدي‌نژاد 28درصد هزينه شد.
نوروززاده افزود: دهك پول جامعه نسبت به دهك فقير در دولت خاتمي 6/14 درصد و در دولت احمدي‌نژاد در سال 86 اين نسبت به 2/15 درصد رسيد.
وي در پايان درباره وعده 50 هزار توماني كروبي در انتخابات گذشته خاطر‌نشان كرد: هدف از وعده 50 هزار توماني كروبي در انتخابات، تركيب پول و سرمايه بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 ارديبهشت 1388
سلام من يكي مازني هستم به كروبي راي ميدهم چون صادق است .به كروبي اعتماد ميكنم چون حرفش با عملش يكي است .به كروبي راي ميدهم چون مظلوم است .به كروبي راي ميدهم چون تاوان اصلاحات را چه در بين اصلاح طلبان و چه در ميان اصولگرايان پس داد .به كروبي راي ميدهم چون با او ناجوانمردانه برخورد ميشود .وووووو.....
نا شناس 29 ارديبهشت 1388
كروبي صادق امين مرد و با معرفت است .
نا شناس 29 ارديبهشت 1388
من به كروبي راي ميدهم بخاطر جسارتش بخاطر مظلوميتش بخاطر مردانگيش بخاطر ناجوانمردانه با برخوركردنش بخاطر صفا وصميميتش بخاطر اصلاحات نابش و .....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.